De ROI van content marketing [infographic]

Anouk |06/08/2019

Content marketing: wat levert het nu eigenlijk op? 

 

Die gekke marketeers toch. Eerst moesten we met z’n allen op Facebook, daarna pompten we geld in Google en nu hebben ze wéér wat nieuws bedacht: content marketing. Reclame maken zonder reclame te maken. Al onze bedrijfskennis gratis ende voor niet online gooien en dan hopen dat ze ooit eens iets van ons kopen. Kan het nog gekker? 

Dankzij early adopters en stokoude voorbeelden die het bijlange niet slecht doen (de Michelingids = content marketing avant la lettre) kreeg deze atypische vorm van marketing toch een kans bij het brede publiek. Maar nu content marketing stilaan volwassen wordt, is het gedaan met de speeltijd. Rendeert dat hier feitelijk wel? Tijd voor keiharde bewijzen.

Tags

0 Comments

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Anouk Mouton
Freelance copywriter in Waasmunster, Oost-Vlaanderen

0496 68 76 10
info@azur-content.be

Algemene voorwaarden