
67% meer leads…
Het kan. Met doordachte en consistente content marketing.
In tijden van ad blockers en reclameblindheid is klassiek adverteren passé.
Maak je bedrijf en je expertise online zichtbaar met informatieve content.
Want daar zijn prospecten écht naar op zoek.
Interesse? Neem contact op en ik bezorg je een offerte.
Waarom content marketing?
Breng je expertise naar buiten
Jij bent een expert in je vak. Jouw onderneming heeft iets te bieden waar de wereld nood aan heeft.
En toch heb je het gevoel dat je klantenbestand best wel wat mag aandikken. Je wil je naam naar buiten brengen en prospecten overtuigen, zonder jezelf op te dringen.
Maar hoe?
Simpel.
Help je prospect.
Bied een antwoord op zijn vragen.
Inspireer en informeer.
Online zichtbaar
Eén van de populairste zoekopdrachten in Google is “how to …”. Als jij een antwoord kan bieden op die vraag, heb je een streepje voor op je concurrent. Bovendien doet 75% van de consumenten online research vóór hun aankoop. Heb jij niks te vertellen? Dan word je ook niet gevonden.
Van irriteren naar informeren
Content marketing is ‘zachte’ marketing waarbij jij jezelf in de verf zet als een behulpzame expert.
Géén schreeuwerige reclame, geen irritante djingels op de radio, geen stikdure advertenties in een magazine, geen afleidende banners. Je doelpubliek is internetwijs en kritisch. Niemand pikt het nog dat een bedrijf hem ongevraagd overlaadt met misleidende, irrelevante reclameboodschappen.
Wist je trouwens dat veel consumenten reclameprikkels zelfs niet meer oppikken? Het brein is extreem selectief geworden en werkt hard om bagger buiten te houden. Een groot verschil met de generatie uit de jaren 50 die klakkeloos geloofde wat de waspoederdame op televisie vertelde.
Met doordachte content marketing pak je het helemaal anders aan. In plaats van je prospect te storen bij zijn bezigheden, treed je hem tegemoet wanneer hij informatie zoekt. Zo creëer je waardevolle visibiliteit en duurzame klantenrelaties.
Wat je daarvoor terugkrijgt?
Een prospect die uiteindelijk gráág bij jou koopt.
En niet bij je concurrent.
Lees ook het blogbericht “De ROI van content marketing”.
Wat kan ik voor je doen?
- e-books
- newsletters
- blogberichten
- artikels in je bedrijfsmagazine
Laat onsympathieke cold calling en dure reclame links liggen.
Kies voor smaakvolle marketing die van je leads klanten maakt, en van je klanten ambassadeurs.