Tarieven

Wat kost content marketing?

Voilà.

Geen dank.

 

In marketingland doen we graag mysterieus over prijzen. En dat is begrijpelijk.
De ene klant is namelijk de andere niet. En het ene bureau is het andere niet.

 

Toch begrijpen we dat je graag al een idéé hebt van de prijs.

Maar kost een maandelijks pakket content marketing altijd exact €750?

Natuurlijk niet. Het is maar een voorbeeld van een pakket.

 

Wat krijg je voor €750 per maand?

   Maandelijkse content kalender

  2 blogberichten

  12 social media posts

  1 newsletter

  Maandelijkse telefonische opvolging

  Zoveel mogelijk ontzorging (we komen niet om de haverklap bedelen om beeldmateriaal of, godbetert, inspiratie)

 

Wat krijg je niet voor €750 per maand?

  Content plan

  Monitoring van reacties op social media

  Het aanmaken van een blogmodule, bedrijfspagina’s op social media, …

  Betaalde stockfoto’s

  Psychische bijstand

 

Wat? Geen contentplan?

Toch wel. Maar niet inbegrepen.

Een contentplan behoort tot het voorbereidend traject.

Dit is de eerste stap. Eerder beginnen we niet aan een samenwerking.

Want content marketing zonder plan, zonder strategie, zonder je business te begrijpen is gedoemd om te falen.

 

Wat is het voorbereidingstraject?

Voor we starten zitten we eerst gezellig samen en spitten we jouw bedrijf uit tot op de bodem. We vragen je letterlijk ALLES.

Geen strikt intake-gesprek van 1 uur. We blijven zitten zolang het nodig is. (Zwarte koffie graag.)

Alle info die we lospeuterden, gaat vervolgens netjes in een contentplan. Lees: de Bijbel die we plichtsgetrouw ter hand nemen tijdens het creëren van content.

  Jouw bedrijfsverhaal

  Buyer Personae

  KPI’s en doelstellingen

  Zoekwoordenonderzoek

  Huisstijl voor social media posts

 

Wat kost het voorbereidingstraject?

€850.

All-in.

Ook de nodige correctierondes. Het moet goed zitten.

 

Overtuigd?

Liever een voorstel op maat?

10 + 6 =

12 Redenen voor Content Marketing

1. Onderscheiden

Je bent zeker niet de enige in je vakgebied. Toon dat je anders bent door je behulpzaam op te stellen en gratis expertise weg te geven.

2. Expertise

Het makkelijk om te beweren dat je een expert bent in je vak. Door regelmatig relevante content te delen, bewijs je dat je écht een expert bent.

3. Geloofwaardigheid

Goede content creëert vanzelf ambassadeurs. En wat is er nu sterker dan mond-aan-mondreclame?

4. Naamsbekendheid

Door consistent en consequent (online) op te duiken bij de juiste doelgroep verwerf je duurzame naamsbekendheid.

5. Vertrouwensband

Een prospect koopt niet metéén. Hij kijkt eerst een beetje de kat uit de boom. Door de prospect in de verschillende fases van het koopproces aan te spreken, leert hij je kennen en vertrouwen.

6. Conversie

Is de prospect klaar om te kopen? Dan kent hij jou al, dankzij je online behulpzaamheid. Zo heb je een streepje voor op je concurrent.

7. Fanbase

Met inspirerende en nuttige content bouw je een online fanbase die gráág jouw berichten deelt. Zo groeit je naamsbekendheid op een organische, goedkope manier.

8. Up- en cross-selling

Je biedt je klanten ook na de verkoop nog boeiende informatie aan. Daarom blijven ze jou graag online volgen en zo hou je hen makkelijk op de hoogte van nieuwe producten of diensten.

9. Ambassadeurs

Doordat de klant ook na zijn aankoop nog op jouw advies kan rekenen, blijf je in zijn gedachten en zal hij jou sneller aanbevelen in zijn netwerk.

10. Hoge positie in Google

Door regelmatig nieuwe content toe te voegen aan je website (blogberichten), door je social media up-to-date te houden en door opgepikt te worden door andere online pagina’s, ziet Google jou als een betrouwbare bron en word je beloond met een hogere ranking in de zoekresultaten.

11. Goedkoper

Content marketing is niet goedkoop, maar wel een stuk goedkoper dan klassiek online en offline adverteren. Bovendien bouw je een échte relatie met je klant, waardevol en langdurig.

12. Futureproof

Content marketing is marketing van mens tot mens in digitale tijden. 100% futureproof, in tegenstelling tot het oude adverteren. Of spoel jij de reclame niet door sinds de intrede van digitale tv?

Onze diensten

0496 68 76 10
info@azur-content.be